Vi vil hjelpe deg
Supportteamet vårt består av sertifiserte og kvalifiserte medarbeidere som jobber med installasjon, reparasjon og vedlikehold av 3D-printerne våre.
Ikke nøl med å kontakte oss hvis du opplever problemer med 3D-printeren din. Vi forsøker alltid å løse supportproblemer eksternt når det er mulig, noe som gjør prosessen både raskere og mer kostnadseffektiv for deg som kunde. Hvis det er behov for en servicetekniker, har vi serviceteknikere i alle de nordiske landene som raskt kan rykke ut ved behov.

Supportskjema
Når saken din er mottatt av Protech, vil vår supportavdeling gå gjennom problemet og samle inn nødvendig informasjon. Du vil snart bli informert om status. Vi er bemannet alle hverdager mellom klokken 08:00 – 17:00.
Kontakt kundesupport direkte
Hvis du ønsker å komme i kontakt med supportteamet vårt, kan du i første omgang bruke supportskjemaet. Dette vil lette håndteringen av saken din og vi vil ringe deg så snart vi kan. Hvis saken din haster veldig, er du velkommen til å ringe eller sende en e-post direkte til vår kundesupport.
E-post: support@protech.seTelefon: 08 – 564 733 97
Transportsikkerhet
Skal du flytte Fortus 250mc, uPrint eller en annen Dimension 3D-printer? Da er det viktig at du sikrer den for transport! Last ned filen nedenfor og skriv den ut.
Leter du etter sikkerhetsdatablad fra Stratasys?
For å være sikker på at du alltid laster ned de nyeste versjonene av sikkerhetsdatabladene, henviser vi deg til Stratasys’ offisielle nettsted.